pannkakskock - not in this life or ever

helgen har gått åt till att jobba och planera hundkurser. men idag så gick jag och hundarna våran vanliga lilla skogrunda på förmiddagen, efter lunch gick jag och pixel ut och körde lite rutan. vi har börjat lite smått med småskick till rutan. ikväll ska vi på årsmöte för knivsta hundungdom och jag hade tänkt åka ner lite tidigare till klubben för att köra lite lydnad med pixel innan. eftersom inget godis fanns hemma till pojken så tänkte jag att jag skulel slänga ihop några pannkakor, men som alla gånger tidigare blev det bara pannkaka av allt (visserligen bra eftersom det var målet) men det jag menar är att jag fick ingen pannkaka att vändas hel och ingen blev obränd. antingen blir som alldelless geggiga eller brända och dom går alltid sönder. tur att pixel så gärna käkar dom ändå =) tack gubben. hihi.

nu ska ja gå och diska lite och sen ska vi åka till jens en stund innan knivsta.

kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0