skolhelg=)

i helgen har jag och pixel vart i skolan och passade samtidigt på att stadsträna lite igen. han fungerar väldigt bra i stadsmiljö =) . Vi har tränat mycket på sitt stanna kvar och att han ska hitta in i fotpositionen. idag var vi ute i solen och tränade lite och jag vart mäkta imponerad. han koncentrerade sig till max och kom in fint i fotgåendet. sitt stanna kvar fungerade också väldigt  bra. jag kan till och med gå runt honom eller stå bakom. sen testade vi även stå, som vi inte kört på länge nu, men han klarar av att ställa sig på enbart kommando från både ligg och sitt. riktigt kul. hans svåraste flytt är från ligg till sitt. men det tränar vi vidare på.  

nu ska matte ner och träna lite. 


kram från oss


 

Kommentarer
Postat av: Malin & Laser

Hejsan! Du har blivit utmanad :D Kolla i min blogg för instruktion!! Hadet

2009-02-11 @ 22:49:42
URL: http://malinkarlsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0