träning med vännerna

idag gick vi upp och käkade frukost för att sedan packa lite grejs till träningspasset vid klubben. vi tränade tillsammans med Rose och hennes vovvar kellie och bianca, samt Tess med Lara. först körde jag och Pixel lite ingångar, för att han ska lära sig att hitta fotpositionen. sen körde vi lite hopp pch fotgående. sen fick han se på medans jag och Rose klurade lite på hur vi skulle få till hennes inkallning med ställande. sen fortsatte jag och pixel med lite passivitet, eller åtminstonde vara tyst när andra tränar och leker på planen. sen tog vi fram apportbocken och idag var han riktigt taggad på den och greppade den snyggt men han håller inte kvar så länge men de får vi träna mer på. sen körde vi lite sitt stanna kvar då vi har det i läxa på unghundskursen. Sen gick vi allihopa in i klubbstugan och fikade och pratade.
ikväll ska vi träna lite på rullarunt igen. försöka få upp farten lite. =)

Tack Rose och Tessan för en trevlig dag!

kram från Pixel och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0