en helt vanlig fredag

vaknade och solen sken :) mys, men kallt va de. pluggade på förmiddagen sen blev det en lång skogspromenad me vovvarna. väl hemma käka jag o pixel lunch sen på blev det filmtajm =) , sen måste jag bara skriva och berätta om Pixels och min cirkuskonst som vi ska ha gjort klart till skolan till i mars. Vi fick konsten rullarunt. skojsigt då jag aldrig tidigare lärt mina hundar det tricket. men vi började med att lära in klick och det gick väldigt fort och pixel verkligen älskar det sättet att jobba. på bara två dagar har vi gått från att behöva klicka för varje liten rörelse tills ett rullande (ca 20 klick de första gångerna) till idag då vi endast behöver 3 klick. :D så himla roligt att se när dom fattar att dom gör rätt. har filmat denna övning och kommer lägga in den senare som ett inlägg. men nu ska ja försöka städa lite i mitt rum.

hejsvejs från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0