lördag igen då

jobbade natt fredag till lördag, så då fick mamma o pappa vara hundvakt till lillen. när jag hade sovit klart en liten stund på lördag förmiddag åkte jag mamma och pixel hem till några släktingar på kalas. Vi grillade korv och fikade utomhus i solen =) mysigt. Pixel roade sig under tiden med att leka med taxen Beppe (som inte var lika engagerad i leken då det fanns korv att tigga). Så min lilla påhittiga vän Pixel traska då iväg på eget äventyr, åkern bredvid. när jag ropade på honom kom han och var inte lika ren o fin som innan han kilade iväg. Rullad i nått vädligt äckligt med världens stank. Så det blev badet hos min moster innan vi kunde åka hem. sen har vi mest tagit det lungt på kvällen. Matte lite trött efetr jobbet och Pixel trött efter kalaset. Imorgon bär det av till klubben för lydnadsträning och lite lek bland agilityhindrena. vill inte börja för mycket med det då det är isigt och snöigt på planen.

snart ska jag och Pixel gå och gosa ner oss i sängen.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0