måndags plugg

idag har jag suttit framför datorn och ringt runt till massa rasklubbar, håller på att skriva olika raspresentationer, pixel har legat och värmt mina fötter under tiden :) , på förmiddagen var jag, pixel, dana och morran ut i skogen på en liten promenix för att sedan gå hem och ligga stilla under datan igen. sen gick jag och pixel ut och körde lite påochav knapps övningar, sitta uppbunden i koppel (vilket han inte alls gillar) men det är bara att träna. men efte ren studns träning med uppbundenhet så verkade han förstå att om ja bara tar det lungt så kommer det en liten frolicbit in i min mun :D mums sa pixel. sen körde vi lite rullarunt och sitta i fotposition. vi passade även på att köra lite gå fint i koppel träning. sen gick vi in igen och satte oss vid datorn. och på den vägen är det =) , men snart ska vi ut och busa lite i snön.

kram från oss!
bifogar en bild på när lilla morran visade att hon kunde springa fort även som valp :)






Kommentarer
Postat av: Malin & Laser & Elliot

Hejsan! Nu har vi hittat din blogg. Kul att du kommit igång å skriva igen ;) Söt var han din lille pojke också. Kul att du har skaffat nytt! Vi ses

2009-01-20 @ 21:49:42
URL: http://malinkarlsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0