ensam ikväll igen.. Men GOS JOSSAN STÄLLER ALLTID UPP ATT KRAMAS :)

bränt 4000:- på veterinärvård + Danas medicin idag..Känns ju lite men vad gör man inte för sina hjärtestenar. Vill ju se min Dana pigg och glad igen. Fast de går ju ingen större nöd på henne när hon bor hos mamma o pappa och blir bortskämd ;)

Var på klubben en snabbis och tränade med Jossan idag, hon verkar äntligen förstå att man ska stanna i slutet på kontakthindrena :D, så idag la vi till Ahindret och gungan med trampalocket. Gungan älskar hon så där testade hon att köra sitt egna race och springa så fort man kan och hoppa rakt fram innan gungan hinner börja vippa ner. Men när belöningen inte kom så stannade hon faktiskt och tänkte till. Och nästa gång så gick det. Gull Jossan :D ska nog bli en agilityhund enligt reglerna av dig med.

Väl hemma blev det en stund i soffan med vila.. Förstår inte men jag e såå sjukt trött hela tiden. Köpte Berrocca (Ni vet den där reklamen Stay sharp and alert, eller hur det stavas :P) Är iaf nån brustablett med massa vitaminer o sånt i. Ska tydligen vara bra. Vet ju om att jag har Bvit brist.. men jag e lite slarvig med dom tabletterna :P Fy på mej.

Middag med mamma o pappa sedan var jag ute med hundarna och sprang 2,5 km. Så nu ligger dom lugnt. Själv ska ja snart sätta mig ner och kolla på halv åtta hos mej :D , lite roligt. Sen ska ja tigga massage av mammsen då jag har så himla ont i nacken och ryggen,, spänner mig en aning för mycket just nu då det är väldigt jobbigt denna vecka med vissa saker... Tur att mina kära vänner finns.


En bild på min Dana, hon har hittat en leksak på uppletande, kan man se gladare ut =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0