regn och rusk,,

Var på knivsta bk igår för lite träning =) trotts att regnet öste ner och allt blev lerigt och smutsigt så gick det så himla bra. Jossan fick träna på fotgående samt halter, platsliggning och fjärrdirigering. Sen gick vi in och fikade tillsammans med Theresé och hennes hundungdomsgäng. Sen var det dags för lite kontaktfältsträning samt slalom ingångar på agilityplanen. Jossan verkar äntligen inse att det lönar sig att stanna längst ner på alla balanshinder. =) Skamden som ger sig!

Idag efter jobbet la jag ett skogsspår till Jossan. Omedvetet gick jag mot spårstarten i 90grader och sötaste Jossan tar upp spåret själv :D Gick lungt och sansat resten av spåret och klarade svängen. Snacka om att  jag blev förvånad, hon jobbade stenhårt. Sen tog vi en powernapp för att sedan käka lite middag. Ska strax iväg och träna spinning nu men jag var så glad över hennes spår att jag ville skriva av mej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart att det går så bra med lilla Jossan.

Många kramar från Bettan och Cima

2009-11-20 @ 18:45:26
Postat av: Theresé

Oj va flitiga ni är=) Dukiga emelie o gull Jossan :D

2009-11-21 @ 13:21:35
URL: http://www.stis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0