Världens bästaste Pixel

Var på avslutning för föreberedande vallkursen idag hos Ingela Uhlås. Pixel har man typ fått övertala tidigare om att man måste vara snäll mot fåren och inte bita dom i rumpan. MEN IDAG, OJOJOJ, mäkta förvånad och oerhört stolt över min lilla prins. Han gick lös bland ca 10-15 lamm/får inne i en stor fålla och gick kanon både åt höger och vänster. Vilken liten stjärna, hoppas att han och hans uppfödare kommer bra överens och att han visar upp sin talang även där nere nästa vecka. Hade jag haft möjlighet, tid och pengar hade Pixel fått stanna och jag köpt mej en flock får men tråkigt nog har jag inte den möjligheten just nu i mitt liv men jag vet att det finns så många därute som kan ge Pixel ett kanon liv. Han är världens goaste hund inne och ute e han lite fläng då han inte har annat än vallning i skallen och finns inga får i näheten så slår det lite slint på min prins. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0