Oj vad jag är dålig på att blogga :P

Ja,, var börjar man. Mycket har hänt sedan sist så allt kan jag nog inte skriva. Men några små viktiga saker kan jag nog få ned. Jag och Pixel har börjat o snart avslutat våran förberedande vallkurs, det har gått sisådär. Men tänd är han iaf (ÖVERtänd :P) , nu sist så lyssnade han relativt bra på mig men han har en tendens att gå in i sig själv o köra sitt eget race me fåren. Men vi jobbar på. Sen har jag blivit en träningskompis rikare på köpet, Matilda med sin lilla Eboni, härligt glad o positiv tjej. Tack för allt o vi ses i helgen på lydnad o agility planen ;) . Sen har lyckopillret Jossan flyttat in hos mig, har henne på prov då jag eventuellt ska ta henne som omplacering. Hon ser allt med lycka o dagarna är fulla med nya små äventyr för henne. Hon verkligen älskar att köra agility o lydnaden verkar lika kul den. Hon fungerar bra med alla mina fyrbenta vänner, bara hon får ha sitt space. Klicker träningen verkar vara hennes grej med då hon verkligen lyser upp när jag tar fram den. Hon är dock ny inom klickervärlden än men hon ska nog bli bäst :D.

Bilder på Jossan o hennes äventyr kommer inom kort, och jag lovar att alla ni som kommer kolla på dem kommer få ett leende på läpparna. Går inte att vara arg länge på den damen inte.

Här kommer lite bilder på min älskade lilla vän Pixel, som snart ska flytta från mej.. Han vill o behöver få valla mer än jag kan erbjuda honom o då har jag efter många sömnlösa nätter kommit fram till att placera om honom. Men han finns föralltid i mitt hjärta.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0