åhh så underbara små liv,,

Igår tog jag o Tessan en tripp till alunda Bk (olandstrakten), vi körde lite olika agilityövningar såsom handling och kontaktfält. Tessan o Lara börjar bli riktigt grymma nu :D Sen packa vi in hundarna i bilen och styrde mot storvreta. Nu var det dags för valpvakt. Åhh dom var verkligen helt underbara, söta, gulliga o sååå mjuka. Längtar så tills jag får med mig en hem. Ska bli spännande. Det blev mys och gos i nästan 4 timmar. :D Mamma Cissi fick oxå lite uppmärksamhet men hon såg väldigt tacksam ut att vi vaktade valparna så hon fick ligga o sova ifred själv.

Vaknade imorse helt upprymd och fylld av endorfiner (lyckorus från igår tror jag) så jag klev upp klockan sju och satte på mig träningskläder och tog med mej Jossan på en morgon joggingtur på 30 minuter. Sedan väntade frukost till mig och Söt Jossan.

Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Theresé

Hurtbullar ;)



börjar bli grymma jag o Lara?? haha naa nu tog du väl in gumman ;) Men bättre har vi blivit tycker jag..



Vi syns snart



KRAMAR

2010-04-20 @ 18:09:21
URL: http://www.stis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0