snart mars,,

Livet knallar på, Jossan är så otroligt söt o go att ha i sitt liv! Tack Bettan för att jag fått låna henne. Du är guld värd! I helgen kommer även Bettans andra hund Cima hit. Bara roligt att vara hundvakt, har saknat att ha två monster här hemma sen Pixel fick somna in. Måste bara berätta att han hälsade på mig i natt i mina drömmar. Han ville visa att han faktiskt blivit lyckligare i himlen och hade det bra tror jag.

Igår var jag och Jossan på kontaktfältsträning "Lådan" för Eva Karlsson, jätte kul :D, vi är bara tre stycken i kursen så man hinner gå igenom mycket. Då Jossan löper fick vi träna lite sist, kändes lite dumt att störa de andra men dom hade sagt att det var okej så det var väldigt snällt att Jossan fick testa också. Nu har vi mycket att träna på till nästa gång. Tror vi kommer klara läxan galant.. Dock har vi problem med ett moment som såklart också var läxa :P att inte stirra på leksaken i handen, utan att hon ska bjuda på annat beteende för att få leka. Vi får se hur det går. Ska börja träna på det ikväll.
Idag har jag, Jossan o Dana vart ute på en liten skidtur. Dom e så otroligt lätta att ha med sig är man åker skidor. Då jag är helt värdelös på att hålla balansen emellanåt + att jag inte kan stanna eller svänga så har dom snabbt lärt sig att när matte låter panikslagen och säger "tuttut" är det bara att kliva åt sidan för hon har ingen koll alls då. :D mina små älsklingar.

Nu ska ja byta om och åka till arbetet för att sedan vara grymt laddad för "artighetsläxan", som Eva kallar den, (läxan jag nämnde ovan)

Kram på er alla!







Min Pixel o Jossan Ni kommer för alltid finnas i mitt hjärta!





Kommentarer
Postat av: Maria

Det låter som om du är snäppet bättre än mig på skidor ändå. Men det var ett bra tips med "tuttut". Tror vi har ett par gamla brädor står i någon tombox i stallet.Vi får väl se om det kommer något bildbevis så småningom



Kram på dig så ses vi i maj

2010-02-22 @ 21:55:14
URL: http://finnbogarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0