Det blir inte mycket skrivet nu för tiden,,

Ja vart ska man börja, allt knallar på i vanlig takt, vardagsproblemen löser av varandra är det inte snöskottning så är det jobb och igår pajade bilen på det med. Kul :S.

Jossan o jag tränar på agility o lydnad och jag märkte till min förvåning att det nog inte handlar om att jag spänner mej på träningstävlingar utan Jossan stör sig på tävlingsledaren, tror de beror på att hon e så mån om att lyda alla o undrar vad hon ska göra för nått på kommandot: Höger om marsch. Ett konstigt kommando, men som hon egentligen ska ignorera så vi tränar på med kommendering.

Mamma o pappa ligger just nu på playan och äter färsk frukt och pimplar goda fräscha drinkar (lite avis) ,

Nu väntar skottning och sedan en stunds vila för att sen åka till knivsta på möte, passar nog på att träna lite me Jossi där innan också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0