Nytt år och absolut inget nyårslöfte

Japp då vaknade man upp efter nyårsaftonkvällen, lika pigg som alltid :P , var hemma hos Matilda och Malin var också där. Riktigt trevligt. Mycket gott, dricka och spelande blev det.

Men hur kommer då  2010 att bli? Planerna är väl att starta upp Jossan i lydnadsklass 1 med ett försa pris, jaga pinnar i agility klass 1 och självklart lära mig mer om vallning och utöka min flock med en liten bc.

snön dn bara öser ner så vi ska väl ta på oss lite kläder här hemma och gå ut och skotta lite, sen ska Jossan få dra in några pulkor med ved. Så söt när hon drar den.


hej hopp

Kommentarer
Postat av: Melinda

Gott nytt år! Så du har valpplaner på G?

2010-01-01 @ 13:35:22
URL: http://Mckinley.webb.se
Postat av: Maria

Hejsan!



Jossans uppfödare här. Jag skulle vilja få kontakt med dig lite mer privat. Du kan väl maila mig.



Kram Maria på Finnbo Gård

2010-01-02 @ 22:00:28
URL: http://finnbogarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0