snart helg igen,,

Usch vad tiden rullar på snabbt, tyckte nyss det var sommar och nu är den nytt år och snart kommer den härliga våren till oss. idag har jag vart ute med hundarna och åkt skidor. Skönt när det inte är alltför kallt. Nu ligger dom som två döda sillar vid mina fötter, eller Jossan ligge rsom vanligt i stolen bredvid mig =) , härliga Jossan. Snart ska jag ta och koka ihop en soppa till lunch för att sedan byta om och fara till jobbet. Efter jobbet åker jag i Jossan direkt iväg till Olandstraktens bk för lite lydnadstäning med Alunda vännerna =). Träningen går framåt fort och som det ser ut just nu ska jag och Jossan debutera i lydnadsklass 1 i april. Kul =). Apporteringen börjar sitta fint och nu är det mest snabba lägganden, uthållighet i friaföljet och ingångar vid inkallning som måste slipas lite. Sen har vi platsliggningen som vi inte tränat allt för mycket på men det ska nog inte vara så stora problem för henne. Hon är så lätt att ha och göra med så hon gör oftast som man säger. Men ikväll ska jag se vart vi ligger i tid på platsliggning, fram till nu har jag mest fokuserat på hur hon ska ligga, men huvudet ner.

Nu ska jag lägga mig framför teven en stund o kika på film fram till jobbet.


Kram från Emelie och de fyrbenta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0