WindAnns Emil 3 månader och Sm 2010

Nu är jag, Theresé, Dee och Emil hemkomna från årets lydnad och agility sm. Härligt har vi haft det och både regn och sol bjöd Karlstad oss på. Jossan fick bo hos gammel matte Bettan och valla lite får medan vi packade väskorna och for iväg mot Karlstad. När vi kom fram så deltog vi givetvis på sm-paraden och efter det checkade vi in på campingen och slängde oss på sängarna i stugan. Morgonen därpå var vi uppe med tuppen för att hinna rasta hundarna och åka iväg mot Skutberget. Vi spenderade mestadelen av tiden vid agilityplanerna men vi kikade till på lydnaden emellanåt också. Lördagen bjöd på regn och rusk halva dagen sedan kom solen och värmen var hjärtligt välkommen! Söndagen med finaler och mycket spännande lopp fick strålande sol och lite svala vindar. Perfekt! Emil coh Dee skötte sig utmärkt hela helgen, dock hittade min lilla Emil Nils Karlsson Pyssling på diverse saker lite då och då, men han är ju bara valp en gång så det får vi leva med :D


Emil 3 månader

Vikt: 8,5 kg
Höjd: 38,5 cm

Bilder kommer senare i veckan.


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Nu är Emil både högre och tyngre än min Emil ;)

2010-06-22 @ 11:18:37
URL: http://melinez.se
Postat av: Ann

Pussa på finaste goaste pysslingen från mig :) Mamsen har fortfarande inte slutat pyssla :) Hur har du det i nästa vecka? Ska jobba tokmkt så mamsen skulle vilja vara på kollo :)

2010-06-22 @ 12:19:54
URL: http://hem.passagen.se/buspejfli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0