Äntligen en dator!!:D

Nu har jag införskaffat mig (bättre sent än aldrig) en dator. Så nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen. Min älskade och finaste Emil har ni blivit 7 månader gammal och kommit upp i 20 kg klassen :P Vi tränar vallning och lydnad och grunder i agilityhandlingen för fullt =) Tanken och målet är att starta lydnadsklass 1 i början på nästa är. Ett Godkännt VP är också väldigt eftertraktat men eftersom både jag och Emil är nybörjare så stressar vi inte. Han har tänt fint och går bra bland djuren än så länge.

Lånar en bild från Ann Björkenius på Emil i fårhagen;




Tänk vad längesen han var så här liten;



Kommentarer
Postat av: maria d

Åh, va fin han är din Emil!!! En riktig snygging :-)

Lycka till med tränandet!

2010-11-10 @ 19:30:20
URL: http://tollaraston.blogspot.com
Postat av: maria d

Åh, va fin han är din Emil!!! En riktig snygging :-)

Lycka till med tränandet!

2010-11-10 @ 19:30:55
URL: http://tollaraston.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0